- nl
- en
Festival FAQ
-
Waar kan ik de programmabrochure vinden?
Je kan de digitale brochure online hier raadplegen vanaf 2 juni.
Een papieren versie kan je vanaf 19 juni vinden in de Stadswinkel (onder Belfort), bij ons in De Expeditie of in de folderverdelers in Gentse cultuurhuizen, cafés en koffiebars.
-
Welke voorstelling speelt wanneer, waar...?
Wie wanneer speelt ontdek je allemaal in de timetable van het festival, die vanaf 2 juni online te raadplegen is. Weet je niet goed waar je precies moet zijn voor een voorstelling? Neem dan eens een kijkje op het overzicht met alle locaties.
-
Kan ik mijn ticket omruilen?
Kan je toch niet naar de voorstelling komen? Probeer dan jouw ticket door te verkopen aan iemand die je kent, via Ticketswap of plaats een advertentie op onze Facebookpagina. Wij nemen geen tickets terug en kunnen ze niet omwisselen.
-
Kan ik een terugbetaling krijgen van mijn tickets?
Aangekochte tickets worden niet terugbetaald, behalve bij annulatie door Miramiro.
-
Kan ik ter plaatse tickets kopen?
Indien de voorstelling niet is uitverkocht, voorzien wij een kassa ter plaatse vanaf 30 minuten voor aanvang van de voorstelling. Last-minute tickets kunnen daar worden aangekocht. Wij vragen om gepast geld te voorzien, betalingen met kaart of via overschrijving kunnen we niet aanvaarden.
-
Zijn de voorstellingen toegankelijk voor personen met beperking of handicap?
Wij zetten ons in om iedereen te kunnen verwelkomen. Wil je meer weten over de toegankelijkheid? Klik hier.
In onze brochure en op onze website verduidelijken we de toegankelijkheid van elke voorstelling aan de hand van bepaalde pictogrammen.
Wil je naar een voorstelling komen en heb je nood aan bepaalde begeleiding? Geef ons dan zeker een seintje. Bel ons op via 09 324 36 63 of stuur een mailtje naar sofie@miramiro.be, dan zorgen wij ervoor dat jouw bezoek vlekkeloos verloopt.
-
Wordt de leeftijdsgrens van de voorstelling nageleefd?
Ja, de leeftijdsgrenzen worden vastgelegd op basis van ervaring van de artiest. Valt jouw kind onder de leeftijdsgrens? Hou hier dan rekening mee. Het is niet fijn voor medebezoekers, artiesten en voor jezelf als je de voorstelling vroegtijdig moeten verlaten omdat jouw kinderen de voorstelling verstoren.
-
Wat als ik te laat kom?
Voor voorstellingen met reservering raden we aan om 10-20 minuten op voorhand aanwezig te zijn.
Eens de deuren gesloten zijn en/of de voorstelling begonnen is kunnen we jou niet meer toelaten. Dit doen we om de ervaring van de andere bezoekers niet te verstoren.
-
Is er een wachtlijst?
Wij werken niet met wachtlijsten. Uitverkocht = uitverkocht. Neem gerust een kijkje op onze Facebookpagina, met wat geluk vind je daar iemand die tickets doorverkoopt.
-
Kan ik mijn UITPAS korting gebruiken?
Nee, UITPAS is bij ons niet geldig. Het grootste deel van ons aanbod is gratis en voor iedereen toegankelijk. Voor de betalende voorstellingen werken wij gericht samen met een aantal sociale partnerorganisaties die zich richten op kwetsbare doelgroepen.
-
Hoe kan ik op de hoogte blijven van activiteiten van Miramiro?
-
Hoe kan ik Miramiro helpen?
We ontvangen vrijwilligers met open armen! Heb je interesse om tijdens onze activiteiten vrijwilligerswerk te doen? Publieksbegeleiding, horeca, techniek, etc. Laat hier jouw gegevens achter en we nemen spoedig contact op met jou.
Daarnaast zijn we ook altijd op zoek naar gastgezinnen waar artiesten kunnen overnachten of tafelen tijdens hun residentie. Heb jij een vrije kamer? Geef ons een seintje op miramiro@miramiro.be.
-
Kan ik als professional registeren?
Wenst u het evenement te bezoeken als programmator of organisator?
Registreer via deze link.
-
Hoe kan ik jullie als pers contacteren?
Wil je graag nieuws maken over onze activiteiten? Iets filmen of schrijven? Graag! Neem contact op met sofie@miramiro.be