Festival FAQ

  • Kan ik mijn ticket omruilen?

    Kan je toch niet naar de voorstelling komen? Probeer dan jouw ticket door te verkopen aan iemand die je kent, via Ticketswap of plaats een advertentie op onze Facebookpagina. Wij nemen geen tickets terug en kunnen ze niet omwisselen.

  • Kan ik een terugbetaling krijgen van mijn tickets?

    Aangekochte tickets worden niet terugbetaald, behalve bij annulatie door Miramiro.

    Bij annulatie van voorstellingen tegen reservatievergoeding wordt per ticket 1 euro terugbetaald. Hiervoor dient men desgevallend een verzoek te sturen naar miramiro@miramiro.be met vermelding van de naam waarop gereserveerd werd en het aantal reservaties.

  • Kan ik ter plaatse tickets kopen?

    Indien de voorstelling niet is uitverkocht, voorzien wij een kassa ter plaatse vanaf 30 minuten voor aanvang van de voorstelling. Last-minute tickets kunnen daar worden aangekocht. Wij vragen om gepast geld te voorzien, betalingen met kaart of via overschrijving kunnen we niet aanvaarden.

  • Zijn de voorstellingen toegankelijk voor mensen met motorische of verstandelijke beperkingen?

    Wij zetten ons in om een breed en divers publiek te verwelkomen. Wil je meer weten over de toegankelijkheid? Klik hier.

    Wil je met een rolstoel naar een voorstelling komen? Indien er een rolstoelpictogram op de detailpagina van de voorstelling naar keuze staat, geef ons dan een seintje. Bel ons even op of stuur een mailtje naar miramiro@miramiro.be, dan zorgen wij voor dat jouw bezoek vlekkeloos verloopt!

  • Wordt de leeftijdsgrens van de voorstelling nageleefd?

    Ja, de leeftijdsgrenzen worden vastgelegd op basis van ervaring van de artiest. Valt jouw kind onder de leeftijdsgrens? Hou hier dan rekening mee. Het is niet fijn voor medebezoekers, artiesten en voor jezelf als je de voorstelling vroegtijdig moeten verlaten omdat jouw oogappel de voorstelling verstoort.

  • Wat als ik te laat kom?

    Voor voorstellingen met reservering raden we aan om 20 minuten op voorhand aanwezig te zijn.

    Eens de deuren gesloten zijn en/of de voorstelling begonnen is kunnen we jou niet meer toelaten. Dit om de ervaring van de andere bezoekers niet te verstoren.

  • Is er een wachtlijst?

    Wij werken niet met wachtlijsten. Uitverkocht = uitverkocht. Neem gerust een kijkje op onze Facebookpagina, met wat geluk vind je daar iemand die tickets doorverkoopt.

  • Kan ik mijn UIT-pas korting gebruiken?

    Nee, UIT-pas is bij ons niet geldig. Het grootste deel van ons aanbod is gratis en voor iedereen toegankelijk. Voor de betalende voorstellingen werken wij gericht samen met een aantal sociale partnerorganisaties die zich richten op kwetsbare doelgroepen.

  • Hoe kan ik op de hoogte blijven van activiteiten van Miramiro?

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Wij sturen regelmatig mails uit met activiteiten die op de agenda staan.

    Daarnaast kan je ons ook volgen op Facebook en Instagram voor leuke foto’s en video’s van onze residenten en activiteiten.

  • Hoe kan ik Miramiro helpen?

    We ontvangen vrijwilligers met open armen! Heb je interesse om tijdens onze activiteiten vrijwilligerswerk te doen? Publieksbegeleiding, horeca, techniek, etc. Laat hier jouw gegevens achter en we nemen spoedig contact op met jou.

    Daarnaast zijn we ook altijd op zoek naar gastgezinnen waar artiesten kunnen overnachten of tafelen tijdens hun residentie. Heb jij een vrije kamer? Geef ons een seintje op miramiro@miramiro.be.

  • Hoe kan ik Miramiro contacteren?

    Je kan onze contactgegevens hier vinden.

  • Kan ik als professional registeren?

    Wenst u het evenement te bezoeken als programmator? Neem gerust contact op met steven@miramiro.be.

  • Hoe kan ik jullie als pers contacteren?

    Wil je graag nieuws maken over onze activiteiten? Iets filmen of schrijven? Graag! Neem contact op met sofie@miramiro.be