Festival FAQ

  • Waar kan ik de programmabrochure vinden?

    Je kan de digitale brochure online hier raadplegen.

    Een papieren versie kan je bij ons ophalen in De Expeditie of in de Stadswinkel Botermarkt 17a onder het Belfort.

    Tijdens het festival is de brochure te vinden aan de infostand.

  • Welke voorstelling speelt wanneer, waar...?

    Wie wanneer speelt ontdek je allemaal in de timetable van het festival.

    Weet je niet goed waar je precies moet zijn voor een voorstelling? Ook dit kan je hier terugvinden in het overzicht met alle locaties.

  • Kan ik mijn ticket omruilen?

    Kan je toch niet naar de voorstelling komen? Probeer dan jouw ticket door te verkopen aan iemand die je kent, via Ticketswap of plaats een advertentie op onze Facebookpagina. Wij nemen geen tickets terug en kunnen ze niet omwisselen.

  • Kan ik een terugbetaling krijgen van mijn tickets?

    Aangekochte tickets worden niet terugbetaald, behalve bij annulatie door Miramiro.

     

  • Kan ik ter plaatste tickets kopen?

    Indien de voorstelling niet is uitverkocht, voorzien wij een kassa ter plaatse vanaf 30 minuten voor aanvang van de voorstelling. Last-minute tickets kunnen daar worden aangekocht. Wij vragen om gepast geld te voorzien, betalingen met kaart of via overschrijving kunnen we niet aanvaarden.

  • Hoe reserveer ik een plaatsje voor een gratis voorstelling met beperkte capaciteit?

    Voor gratis voorstellingen met beperkte capaciteit kan je vanaf één uur op voorhand een toegangsbewijs ophalen aan de infostand, zolang de voorraad strekt.

    Opgelet: max 2 tickets per persoon.

  • Zijn de voorstellingen toegankelijk voor personen met beperking?

    Wij zetten ons in om iedereen te kunnen verwelkomen. Wil je meer weten over de toegankelijkheid? Klik hier.

    In onze brochure en op onze website verduidelijken we de toegankelijkheid van elke voorstelling aan de hand van bepaalde pictogrammen.

    Wil je naar een voorstelling komen en heb je nood aan bepaalde begeleiding? Geef ons dan zeker een seintje. Stuur een mailtje naar laura@miramiro.be, dan zorgen wij ervoor dat jouw bezoek vlekkeloos verloopt.

    Kom je met een begeleider? Op vertoon van een ECD-kaart voorzien wij een gratis ticket.

  • Wordt de leeftijdsgrens van de voorstelling nageleefd?

    Ja, de leeftijdsgrenzen worden vastgelegd op basis van ervaring van de artiest. Valt jouw kind onder de leeftijdsgrens? Hou hier dan rekening mee. Het is niet fijn voor medebezoekers, artiesten en voor jezelf als je de voorstelling vroegtijdig moeten verlaten omdat jouw kinderen de voorstelling verstoren.

  • Wat als ik te laat kom?

    Voor voorstellingen met reservering raden we aan om 10-20 minuten op voorhand aanwezig te zijn.

    Eens de deuren gesloten zijn en/of de voorstelling begonnen is kunnen we jou niet meer toelaten. Dit doen we om de ervaring van de andere bezoekers niet te verstoren.

    Enkel voor de voorstellingen van Permit, oh Permit kan je vrij de de ruimte betreden en verlaten volgens eigen noden zelfs als de voorstelling bezig is.

  • Is er een wachtlijst?

    Wij werken niet met wachtlijsten. Uitverkocht = uitverkocht.

    Neem gerust een kijkje op onze Facebookpagina, met wat geluk vind je daar iemand die tickets doorverkoopt.

  • Kan ik mijn UITPAS korting gebruiken?

    Nee, UITPAS is bij ons niet geldig. Het grootste deel van ons aanbod is gratis en voor iedereen toegankelijk.

    Voor de betalende voorstellingen werken wij gericht samen met een aantal sociale partnerorganisaties die zich richten op kwetsbare doelgroepen.

  • Hoe kan ik op de hoogte blijven van activiteiten van Miramiro?

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Wij sturen regelmatig mails uit met activiteiten die op de agenda staan.

    Daarnaast kan je ons ook volgen op Facebook en Instagram voor leuke foto’s en video’s van onze residenten en activiteiten.

  • Hoe kan ik Miramiro helpen?

    We ontvangen vrijwilligers met open armen! Heb je interesse om tijdens onze activiteiten vrijwilligerswerk te doen? Publieksbegeleiding, horeca, techniek, etc. Laat hier jouw gegevens achter en we nemen spoedig contact op met jou.

    Daarnaast zijn we ook altijd op zoek naar gastgezinnen waar artiesten kunnen overnachten of tafelen tijdens hun residentie. Heb jij een vrije kamer? Geef ons een seintje op miramiro@miramiro.be.

  • Kan ik als professional registeren?

    Wenst u het evenement te bezoeken als programmator of organisator?

    Stuur een mailtje naar celine@miramiro.be en we bezorgen jou binnenkort een registratieformulier!

  • Hoe kan ik jullie als pers contacteren?

    Wil je graag nieuws maken over onze activiteiten? Iets filmen of schrijven? Graag! Neem contact op met laura@miramiro.be