Festival FAQ

  • Waar kan ik de programmabrochure vinden?

    Je kan de digitale brochure hier raadplegen.

    Een papieren versie vind je bij ons in De Expeditie of in de folderverdelers in Gentse cultuurhuizen, cafés en koffiebars.

  • Welke voorstelling speelt wanneer, waar...?

    Wie wanneer speelt ontdek je allemaal in de timetable van het festival.

    Weet je niet goed waar je precies moet zijn voor een voorstelling? Ook dit kan je hier terugvinden in het overzicht met alle locaties.

  • Kan ik mijn ticket omruilen?

    Kan je toch niet naar de voorstelling komen? Probeer dan jouw ticket door te verkopen aan iemand die je kent, via Ticketswap of plaats een advertentie op onze Facebookpagina. Wij nemen geen tickets terug en kunnen ze niet omwisselen.

  • Kan ik een terugbetaling krijgen van mijn tickets?

    Aangekochte tickets worden niet terugbetaald, behalve bij annulatie door Miramiro of VIERNULVIER.

     

  • Zijn de voorstellingen toegankelijk voor personen met beperking?

    Wij zetten ons in om iedereen te kunnen verwelkomen. Wil je meer weten over de toegankelijkheid? Klik hier.

    In onze brochure en op onze website verduidelijken we de toegankelijkheid van elke voorstelling aan de hand van bepaalde pictogrammen.

     

  • Wordt de leeftijdsgrens van de voorstelling nageleefd?

    Ja, de leeftijdsgrenzen worden vastgelegd op basis van ervaring van de artiest. Valt jouw kind onder de leeftijdsgrens? Hou hier dan rekening mee. Het is niet fijn voor medebezoekers, artiesten en voor jezelf als je de voorstelling vroegtijdig moeten verlaten omdat jouw kinderen de voorstelling verstoren.

  • Wat als ik te laat kom?

    Voor voorstellingen met reservering raden we aan om 10-20 minuten op voorhand aanwezig te zijn.

    Eens de deuren gesloten zijn en/of de voorstelling begonnen is kunnen we jou niet meer toelaten. Dit doen we om de ervaring van de andere bezoekers niet te verstoren.

  • Is er een wachtlijst?

    Wanneer een voorstelling uitverkocht is én de kans bestaat dat er nog tickets vrijkomen, opent VIERNULVIER de wachtlijst en zal je een optie zien in de ticketlink om je in te schrijven op de wachtlijst:

    • klik op de ticketlink bij het event;
    • noteer je gegevens;
    • en noteer gewenste aantal tickets aan de juiste prijs.

    Meer info over de wachtlijst van VIERNULVIER vind je hier.

  • Kan ik mijn UITPAS korting gebruiken?

    Enkele van onze partners hanteren UITPAS korting.

    UITPAS is bij voorstellingen van Miramiro niet geldig. Voor de betalende voorstellingen werken wij gericht samen met een aantal sociale partnerorganisaties die zich richten op kwetsbare doelgroepen.

    Meer info over kortingen vind je in de beschrijving van elke voorstelling.

     

  • Hoe kan ik op de hoogte blijven van activiteiten van Miramiro?

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Wij sturen regelmatig mails uit met activiteiten die op de agenda staan.

    Daarnaast kan je ons ook volgen op Facebook en Instagram voor leuke foto’s en video’s van onze residenten en activiteiten.

  • Hoe kan ik Miramiro helpen?

    We ontvangen vrijwilligers met open armen! Heb je interesse om tijdens onze activiteiten vrijwilligerswerk te doen? Publieksbegeleiding, horeca, techniek, etc. Laat hier jouw gegevens achter en we nemen spoedig contact op met jou.

    Daarnaast zijn we ook altijd op zoek naar gastgezinnen waar artiesten kunnen overnachten of tafelen tijdens hun residentie. Heb jij een vrije kamer? Geef ons een seintje op miramiro@miramiro.be.

  • Hoe kan ik jullie als pers contacteren?

    Wil je graag nieuws maken over onze activiteiten? Iets filmen of schrijven? Graag! Neem contact op met laura@miramiro.be